entere ekstreme synspunkter p

Список разделов Магазин Ремешок.Ру Обсуждение ремешков из магазина Ремешок.Ру

Описание: Фотографии, описание ремешков. Обсуждаем качественные характеристики ремешков, их внешний вид, особенности.

Сообщение #1 Labi1995 » 12.02.2019, 09:21

Salomon er ved at hoppe ind i det lette, lave dr?be trailesko marked p? en stor m?de med den afventende frigivelse af S-Lab Sense. Sense er den sko, som Kilian Jornet bar under sine sejre i 2011 Western States 100 og 2011 Ultra-Trail du Mont Blanc. Let, let og hurtigt, Salomon S-LAB Sense er en top-level race sko designet med engagement af top Nike M2k Tekno Heren atleter for at tillade naturlig fodbev?gelse og forfod l?b. Det har en s?ml?s konstruktion med en ?ndbar ?bent ?vre overflade. Det giver en s?ml?s pasform med SENSIFIT ? -teknologi og beskyttende TPU-t?h?tte. Den har en blonderlomme med Salomon QUICKLACE ? -systemet og et tunge cover. Denne sko har dynamisk tr?kkraft og letter lette racing. Jeg har endnu ikke set denne sko selv, men jeg modtog en email sidste uge, hvis jeg ville v?re villig til at holde en giveaway af et par sko til en l?ser - derfor stolpe. Her er de to eneste regler (som er restriktive, s? l?s omhyggeligt!). Bare indsendt tre nye videoforh?ndsvisninger af snart tilg?ngelige sko fra Saucony: Saucony Kinvara 3, Saucony Kinvara TR (et spor Kinvara!), og en blonder op Saucony Hattori LC. Jeg var heldig at modtage et par Kinvara 3'er tidligere i ugen, og l?bere vil Adidas Superstar Hombre v?re Adidas Ultra Boost Herren glade for at h?re, at den bevarer den samme store f?lelse af tidligere versioner af Kinvara, samtidig med at man f?jer et hold af holdbarhed til s?len (og det ser virkelig ud p?n…). Af disse m? jeg sige, at jeg nok er mest begejstret for Hattori - elskede f?lelsen af ??originalen, men den ?vre fungerede bare ikke godt for mig - h?ber sn?reb?ndene forbedrer pasformen. Anyway, her er videoerne: Scott Douglas, seniorredakt?r og tidligere chefredakt?r p? Running Times Magazine, skriver Runner's World Guide til Minimalistiske og Barefoot Running, som vil komme ud n?ste ?r. Han vil gerne snakke i dybden med nogle mennesker med overbevisende minimalistiske relaterede historier. Jeg tilb?d at sende sin anmodning her p? Runblogger, da jeg er sikker p?, at mange af jer har personlige historier v?rd at dele. Her er typen af ??ting, Scott Adidas Falcon Damskie Nike Air Max 90 Femme s?ger: "Arketyper vil omfatte: fuldbl?st omskifter til minimalisme og succes i at forblive skadesfri efter mange ?rs kamp i konventionelle sko; g?r for dybt for hurtigt til minimalisme og har tilbageslag; glade medier (har integreret fodt?j og andre aspekter i langvarig rutine med succes, samtidig med at mange tidligere praksis er vedligeholdt). "Scotts m?l i bogen er at give" praktisk, grundet r?dgivning til det store flertal af l?bere, der lever og l?ber mellem ekstremer " - med andre ord fors?ger han at tage en afbalanceret og mellemliggende tilgang og ser ikke ud til at pr?sentere ekstreme synspunkter p? begge sider af problemet. Running Times har netop indsendt en fremragende video af fysisk terapeut og gangkyndig Jay Dicharry, der diskuterer nogle selvvurderingsteknikker, som du kan bruge til at bestemme, om du skal have en Nike Air Max Tavas Femme Nike Air Max Penny Mens nem overgang til mere minimalistiske l?besko eller barfodet. Jeg er blevet en stor tro p? vigtigheden af ??balance og ordentlig stor?funktion for stabilitet under holdningsfasen i l?bet af l?b, og denne video g?r et godt stykke arbejde, der viser dig, hvordan du bestemmer, hvordan du l?gger op i disse omr?der. Den store nyhed i verden med at k?re videnskab i l?bet af den sidste uge var udgivelsen af ??en unders?gelse fra et lokomotivlaboratorium ved University of Colorado. Unders?gelsen med titlen "Den metaboliske pris ved at k?re barfodet mod skod: er lettere bedre?", Blev ledet af Jason Franz og var medforfatter af Corbyn Wierzbinski og Rodger Kram. Jeg modtog en pressemeddelelse om unders?gelsen fra en af medforfatterne i sidste uge, og citatet i titlen p? mit indl?g er taget direkte fra udgivelsens f?rste afsnit (jeg har nu Nike Air Max 270 Femme ogs? Nike Air Max 2017 Mujer l?st hele teksten). I pressemeddelelsen beskriver de deres eksperiment som f?lger: "I unders?gelsen l?b 12 personer med betydelig barfodet l?bende erfaring p? 7,5 MPH med et midtfod strejf m?nster p? en motoriseret l?beb?nd, b?de barfodet og i lette polstrede sko (~ 150 g / sko, 5,4 oz). I yderligere fors?g fik de sm? blyb?nd til hver fod / sko (~ 150, ~ 300, ~ 450 g). For hver tilstand m?lte de fagets satser for iltforbrug og kuldioxidproduktion som et indeks for metabolisk omkostning. "
Labi1995
С нами: 1 год 2 месяца

Сообщение #2 verminater » 01.05.2019, 08:30

verminater
С нами: 2 месяца 24 дня

Сообщение #4 verminater » 30.06.2019, 18:41

verminater
С нами: 2 месяца 24 дня

Вернуться в Обсуждение ремешков из магазина Ремешок.Ру