ret af teknolog

Список разделов Магазин Ремешок.Ру Обсуждение ремешков из магазина Ремешок.Ру

Описание: Фотографии, описание ремешков. Обсуждаем качественные характеристики ремешков, их внешний вид, особенности.

Сообщение #1 Labi1995 » 14.02.2019, 08:28

Jeg formoder, at det er tvivlsomt, at du vil se ordet minimalistisk parret med Gel Lyte33 (ligesom Brooks undgik begrebet i forbindelse med sin rene serie), og i et indl?g, der introducerede skoen, skriver Running Warehouse Nike Air Max 270 Dames bloggen, at "If?lge Asics, denne sko blev bygget p? en platform med en 6mm h?l til t? dr?be for at reducere v?gten, for ikke at opmuntre en midfoot strejke. "
Min tage? L?g dr?be, lette sko som Brooks Pure serien og Saucony Kinvara / Mirage har gjort s? godt, at Asics ikke kunne hj?lpe, Nike Dunk SB Low Donne men hoppe ind p? markedet. Det er god forretning. Faktisk, som jeg skrev i g?r, er Nike Free Run + en af ??de 5 mest solgte atletiske sko af enhver art i USA lige nu - det kunne forklare den ret sl?ende lighed i ensartet udseende mellem Gel Lyte33 og Free (se nedenfor ): Ud over at give Asics 'begrundelse for at s?nke h?len p? denne sko, indeholdt RW-blogindl?gget ogs? en temmelig underholdende beskrivelse af Asics FAST teknologi (en l?ser pegede det p? mig i g?r). Akronymet st?r for Featherweight Asics Speed ??Technology. Og hvad er denne teknologi?www.melanieo.fr If?lge RW blog posten indeholder det "fjernelse af h?lt?lleren og den f?rn?vnte lavere forskydning." P? det eneste andet sted online, hvor jeg kunne finde oplysninger om denne sko, giver Feet Elite f?lgende beskrivelse af F.A.S.T. teknologi i Lyte33 (jeg har ingen anelse om, at Nike Air Vapormax Dames dette er materiale, der leveres af Asics, eller tekst skrevet af Feet Elite - bem?rk at det skal l?se, at skoen s?nker h?len med 6mm, ikke h?ver det): "Asics GEL-Lyte33 sko er bygget til hastighed. De anvender flere af Asics Speed ??Technologies, herunder: F.A.S.T. Drop, F.A.S.T. Sole, F.A.S.T. Heel og F.A.S.T. Ride. Dropen h?ver h?len 6mm for at opmuntre en midfoot eller forfodsstrid for hurtigere k?rsel, mens Sole giver et minimalt yders?lsmateriale placeret i h?jt slibende omr?der. Heel anvender en let konstruktion, der komfortabelt krammer foden og Adidas NMD Mujer minimerer strukturv?gt, mens Ride ?ger lydh?rheden og forbedrer k?rslen fra kontakt til t?-off. "S?ledes best?r ny teknologi nu af fjernelse af gammel teknologi eller frav?ret af teknologi. Tabe h?l t?lleren, miste yders?l materiale, miste 4-6mm materiale under h?len, etc. Interessant. Nike Air VaporMax Hombre Jeg antager, at det er sv?rt at entusiastisk fremme en skos funktioner, der repr?senterer fjernelse af ting, der findes p? de fleste af dine andre sko, men at kalde deres frav?r "teknologi" er lidt meget. Det ser ud til, at en enklere og mere retf?rdig markedsf?ringsmetode ville v?re at blot sige, at forskellige l?bere som forskellige ting, og denne sko giver muligheder for dem, der ?nsker en mere strippet (minimalistisk) sko.
Gel Lyte33 er ikke den eneste lave dr?be, letv?gtssko p? vej fra Asics. De reagerer p? populariteten af ??den lette kategori www.goulvenbazire.fr blandt traill?bere ved at frigive Gel-Fuji Racer og 8,7 oz traileskoen med en rockplade og en 6 mm offset. For mere detaljer om Gel Fuji-Racer, se denne blog post om Fuji Racer over p? Running Warehouse.Anyway, nitpicking til side er det godt at se et andet selskab tilf?je flere Nike Air Max 2017 Femme forskellige sko muligheder p? markedet, selvom de var langsomme til ankommer og synes at v?re fumbling lidt med deres marketing tilgang. Hvis Gel Lyte33 f?les noget som Nike Free, er jeg sikker p?, at denne sko vil klare sig godt, og det positive salg vil forts?tte med at diversificere Nike Air Max 90 Femme det l?bende skomarked, der er i gang. S? m?ngden af ??polstring i de to sko er ikke relevant ? ASICS Piranha er meget mindre polstret i forhold til Frees (type skum anvendt). Dette er vigtigt, da skummet absorberer en del af den energi, jorden overf?rer til dig. Mindre Nike Air Max 95 Damskie energi absorberes betyder, at din krop skal absorbere resten, som for dig bliver absorberet af skinnene. N?r det er sagt, spiller fleksibilitet en rolle, det er bare, at polstring spiller en meget st?rre rolle (jeg tror ikke, har testet det p? nogen m?de, bare ved at anvende viden jeg har l?rt fra Mekaniske Egenskaber af Materialer).
Labi1995
С нами: 11 месяцев 12 дней

Вернуться в Обсуждение ремешков из магазина Ремешок.Ру